![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Köpt Invisible Shield, sjukt besviken -.-!
Hej! Igår fick jag min Invisible Shield till iPhone 3G full body.
Gjorde exakt som det stog och kolla t.o.m. genom filmer på youtube hur proffsen gjorde. Det tog runt en timme och blev ändå inte bra. Kanterna blev helt fuckade och bubblor överallt nästan. Så nu är frågan, finns det någon som KAN sätta på Invisible Shield bra eftersom jag ska få en ny från Zagg eftersom det var en fet repa på? Annars kan ni som har satt på IS många gånger komma med tips m.m. ![]()
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Både baksidan och framsidan gjorde jag på 5 min. Bubblor som blev gick bort av sig själv efter en vecka, men ska man ha en IS full body så får man inte vara helt petig. Resultatet blir nästan aldrig 100%. Min blev bra till 90%, det är priset man får ta.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
IS är det bästa jag köpt till min iPhone, men det var inte lätt att få det bra.
Fick en ny lur på garantin för några veckor sedan, och därmed andra gången jag sätter på IS och denna blev 100% bra ![]() Mitt tips är att du använder MYCKET "vattenspray" och låta kanterna torka lite innan du pressar dit dem. Och var noga när du "passar in den" så att det inte blir snett och så.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Titta på filmen nedan, detta hjälpte mig och min kompis applicera invisible shield på hans iPhone 3Gs: YouTube - HOW TO Install Zagg Invisible Shield & Bodyguardz for iPhone 3GS and iPod Touch!
Tricket är att använda plastfolie på kanterna. Titta hur han killen i videon gör med sin iPod Touch! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]()
iPhone 3g black 8gb - JB 4.2.1 - Telia Max 25 MacBook Pro Är inte längre skribent för iPhoneinfo. Senast redigerad av Thian den 2009-10-30 klockan 02:32. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Fattar inte att folk fortsätter köpa denna odugliga produkt, för sträv yta för fingernavigering som på en iPhone. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kameraproblem med invisible shield | Henke81 | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2010-01-05 01:40 |
| ZAGG Invisible shield Iphone 3g | TossigToker | Köp & Sälj | 0 | 2009-09-29 13:40 |
| ZAGG Invisible Shield | JohnFa | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2008-09-05 19:54 |
| Invisible Shield-frågor | fotbollskillen | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-07 22:53 |
| Invisible Shield för 3G | Al3x | Allt om iPhone | 14 | 2008-08-07 07:07 |