![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Laddare som funkar med 3Gs
Söker en vanlig laddare (som man sätter i väggen) som fungerar tillsammans med 3Gs.
FÖRUTOM de som finns på applestore. Hade tänkt mig någon billigare variant. Men den jag har (sedan gammalt) fungerar inte. Står att det inte är giltigt tillbehör (eller något i den stilen). Så är det någon med 3Gs som har testat 3:e partsladdare? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
finns en schysst på Onoff från märket Nocs. jag har en till min 3G och är nöjd. lika snabb som vanliga och robust byggd.
hade tidigare en från teknikmagasinet, fungerade bra men började knastra och ticka efter några månader, då slutade jag använda den. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Vi har den här i lager, funkar med iPhone, iPhone 3G och iPhone 3GS.
![]() Laddare iPhone/3G/3GS - 69 kr Mvh Lasse Mailshop.se |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
Vad har ni för fraktkostnader? Och kan jag som 15-åring betala med mitt egna elektronkort? Förutsatt att jag har päronens tillstånd då. Senast redigerad av Adrian G den 2009-09-06 klockan 21:28. Anledning: Tillägg. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Billig bra cigga laddare till Iphone 3GS | Fegge | Tillbehör & reservdelar | 30 | 2009-09-18 12:44 |
| Lysekil folk se HIT! Någon som jag kan låna Iphone laddare av? arvode ges =) | sasserdude | Allt om iPhone | 16 | 2009-06-22 05:58 |
| billhållare till V70 med laddare+ljud ut sökes. | Bjornsson | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2009-04-13 10:34 |
| Ingen som jobbar på Telia som kan berätta hur upplåsning av mobil funkar? | JohnFa | Allt om iPhone | 6 | 2008-09-17 15:49 |
| Kan man ladda iPhone med en Nano-laddare? | mry.i | Allt om iPhone | 14 | 2008-06-29 12:24 |