![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Fråga gällande Apps!
Hej,
Just nu har jag ganska mycket betalda apps i min iphone, men de är inte köpte genom mitt nyvarande apple id. Kan jag ändå lägga in dem där, eller finns det något sätt att spara dessa apps, omjag tex bestämmer mig för att återställa telefonen? Tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Tack, orkade inte leta igenom tråden. Så det räcker alltså att jag sparar hela itunes mappen? Tycker det är bra att man kan spara dem utan via itunes. Men vad hindrar någon från att dela med sig av sina apps, eller är ens det möjligt? Senast redigerad av David_90 den 2009-12-20 klockan 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Nja, du behöver bara spara alla .ipa filer (apps'en) Det som hindrar är upphovsrättslagen.
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Vill gärna vara säker, eftersom annars är det ingen idé att lägga ner så mycket pengar. Tack |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Ja det beror ju på var du valt att spara din musik och dina filmer. Nu är det nog dags att ta och lära sig iTunes genom trial & error :-)
Titta i menyerna, titta i foldrarna på disken så lär du mig se var saker och ting ligger lagrade |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
Varför har du bytt konto där? |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Freebo, jo jag vet var alla filmer/apps/musik ligger, men jag undrar om det räcker med att jag sparar allt på cd, och om jag verkligen kommer kunna ladda ner allt igen? Tack Senast redigerad av David_90 den 2009-12-20 klockan 19:27. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Edit: Låt mig se om jag fattat rätt nu. Har du tömt nån annans itunes konto på 300$??
Har fullt upp just nu! Senast redigerad av Ponyboy den 2009-12-20 klockan 19:35. |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Wwahh. Alla verkar tycka detta var roligt. Vad är det som är roligt med att jag slapp betala något för $300 apps/filmer? Det är ju inte så att jag startar om min telefon varje månad eller så,så det är inte riktigt något som jag behöver oroa mig över.
Ibland så undrar man vart ni får humorn ifrån ![]() |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Seriöst, tror du att pengarna på det kontot är påhittade? Att man med en generator kan skapa konton på iTunes med pengar på?
Det är ju någon stackare som fått sitt kort blåst på 300$ Lagom kul. Träffade en som fått sitt kort tömt den 22:a, någon i Sidney hade handlat sprit för alla pengarna på kortet... tanten var inte alls glad då hon med sin pension nu blev utan julmat... banken skulle fixa tillbaka pengarna EFTER nyår... Undrar om de också använt en generator för att fixa ett konto.... Seriöst så ser jag hellre att du jailbreakar och tankar ner ipa filer från diverse siter än tror på att apple har konton med pengar på som går att få tag på... |
|
|
|
|
#18 (permalink) | ||
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Med stor sannolikhet har något reggat ett kapat kort på det kontot. Sen har det använts för inköp av produkter, som här i form av apps. Något som går under betäckningen, bedrägeri. Citat:
Verkar som om någon här har tappat greppet om verkligheten. |
||
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fråga gällande garantiärende? | David_90 | Köpa iPhone | 8 | 2011-01-06 12:00 |
| Fråga gällande applecare? | David_90 | Allt om iPhone | 1 | 2009-07-30 23:34 |
| Frågor gällande upplåsning i dagsläget | Pzycho | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-01-29 15:31 |
| Supportfrågor gällande fel efter upplåsning. | babakhan | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2008-09-18 23:53 |
| Snabb Fråga! | criille | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-09 13:48 |