![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Kameraproblem med invisible shield
Hej!
Jag köpte ett Invisible shield-skydd till iPhonen från Zagg och satte på, men efter installationen är kameran helt kass! Det går inte att få skärpa i bilderna hur mycket jag än rengör "kamerahålet" (det lilla hålet "skölden" inte täcker på baksidan)! Någon mer som har samma problem? Är det kört med min kamera nu?? //Henrik |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Du har alltså inte täckt över kamerahålet med skölden ?
Om du har råkat sätta skölden lite över kameran så kanske det gör så att kameran inte kan fokusera. Håller med Muffins, kameran borde inte vara körd. Men det är ju lite trist att ta bort skölden, den är ju ganska dyr och inte helt lätt att få på ..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Hej, har löst det!
Missade att ta bort "kameraluckan" som skölden hade, pillade bort den å vips så blev bilderna klara igen ![]() Rekommenderar skölden annars, men se till å ha tid när ni sätter på den, tog ca 1½ timme för mig.. //H |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Inte konstigt att inte kameran kan ta bilder igenom den monsterplasten ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ZAGG Invisible shield Iphone 3g | TossigToker | Köp & Sälj | 0 | 2009-09-29 13:40 |
| S.k. omröstning. Glider fingret tillräckligt med zagg invisible shield? | phoenix91 | Tillbehör & reservdelar | 10 | 2009-01-03 23:28 |
| ZAGG Invisible Shield | JohnFa | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2008-09-05 19:54 |
| Invisible Shield-frågor | fotbollskillen | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-07 22:53 |
| Invisible Shield för 3G | Al3x | Allt om iPhone | 14 | 2008-08-07 07:07 |