![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Philips Universalfjärrkontroll SJM3151 För iPod
Hej!
Jag har köpt en Philips Universalfjärrkontroll SJM3151/10 För iPod. Den ska funka med de flesta iPod's. Jag tänkte prova med min iPhone 3g, men när jag dockar den i dockningsstationen så får jag upp att "laddning med det här tillbehöret stöds inte". Men det är inte det jag är ute efter. för er som inte redan vet så går det alltså att styra iPod appen med fjärren. men för att kunna göra det så måste den vara i flygplans läge. SJM3151/10 Philips Universalfjärrkontroll SJM3151 För iPod - Philips Support Min fråga är då: Varför och finns det något sätt att inte behöva ha den i flygplansläge? Tack!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Minst tre fungerande tips här: http://www.iphoneinfo.se/forum/probl...or-aer-ej.html
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Tack för snabbt svar. men tyvärr så hjälper inte detta något. alltså docken och fjärren är inte avsedd till iPhone men den funkar på iPod Touch.
Så det går säkert inte att göra något åt saken. men jag vill ju inte att varje gång som jag dockar den så ska den va i FL. Eller så kanske jag får skita i att docka den helt enkelt?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tips om hemsida för reservdelar iphone/ipod/annat | RoQua | Allt om iPhone | 3 | 2012-03-22 21:42 |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 21:21 |
| Nödladdare till iPod iPhone, prefekt för resan! | 24hem | Köp & Sälj | 0 | 2009-05-29 16:11 |
| För bra pris för att vara sant? | gelegrodan | Köpa iPhone | 28 | 2008-12-30 12:07 |
| Ipod 80gb -> ipod classic | meelo | iPod | 0 | 2008-11-26 12:35 |