![]() |
|||
| Visa resultat för omröstning: Har du spotify på din iPhone? | |||
| Ja |
|
20 | 52.63% |
| Nej |
|
18 | 47.37% |
| Antal röster: 38. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Har DU spotify i din iphone?
Tjena!
Idag så skaffade jag Spotify premium då jag ville ha det på min iPhone, så jag undrar helt enkelt, hur många här på forumet har Spotify på sin iPhone?
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Tror han menar det där med shazam som du skrev om fast ladda ner låtarna istället
![]() P.S läste du mitt PM? fick aldrig något svar...
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
köpte med premium häromdagen men lyckas inte spela upp låtarna i offline läge när ja e på jobbet, jobbar i fabrik me väldigt dålig 3g täckning :/
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Jag gissar att det kan ta lite tid om det är vid 3G uppkoppling du försöker synca låtarna...
iPhone 3GS 16GB Svart Version: 3.1.3 Jailbreak: Nope Upplåst: Nope Abonnemang: Halebop Hallå med Surf Plus Senast redigerad av ihaamster den 2010-04-29 klockan 07:10. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() ///Cappe
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Citat:
i iphonen står de xxx antal låtar pending sync. och den siffran ändrar sig aldrig heller, min i spotify på datorn är alla låtar ja valt köra offline syncade
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Jag fick en månads spotify gratis via en sida, det har funkat kanon bra, och det kommer jag att behålla.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag har betalt 99 spänn i månaden till Spotify sen i mars förra året och är helnöjd. Jag är musiker och behöver snabb access till all världens låtar vilken tid på dygnet som helst, och det får jag via Spotify. Spotify funkar finfint i iPhonen ochså, inga problem. Ljudet är kanon.
Så nu ser jag lite annorlunda på det där med MP3-filer, CD-skivor och dylikt. Jag har fört över dom delar av min CD-samling som inte finns på Spotify (bl.a. Beatles, Pink Floyd och Led Zeppelin plus en massa obskyra/okända skivor) till iTunes, så att den musiken alltid finns tillgänglig i datorn och iPhone. Resten streamar jag, hemma och mobilt, via Spotify.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har du uppdaterat din 3GS till 3.1.3 av misstag? Se hit! | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 834 | 2011-11-26 10:50 |
| Guide: Spara din SHSH kod för 3.1.3 via Cydia trots att du inte har jailbreakat | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 73 | 2010-10-11 18:39 |
| Här skriver du om du har problem med 3.0 | steffeiphone | Allt om iPhone | 75 | 2010-01-26 15:41 |
| Väntar du på din iPhone 3GS? | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-08-14 04:41 |
| Hur många ikoner har du på din iPhone? | Flipper | Allt om iPhone | 1 | 2008-05-26 06:41 |