![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2010
![]() |
Ihome ip1 högtalare
Tja!
Nu är det såhär att jag funderar på att köpa Ihome:s ip1 högtalarsystem. Tänkte höra om någon av er på forumet har erfarenhet eller hört något speciellt om produkten. Jag har läst recensioner och besökt nästan alla hemsidor med information, men har fortfarande inte bestämt mig. PS: kommer köpa dem för ca 2,4 k. DS. Lite länkar om högtalarna Deras egna hemsida: iHomeAudio Studio Series - Featuring Bongiovi Acoustics DPS Recension: Reviews: iHome iP1 Studio Series Speakers for iPod + iPhone | iLounge Bild: http://www.geeky-gadgets.com/wp-cont...pod-dock_1.jpg Tacksam för svar! Mvh. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Vi håller på att testa den. Helt underbart ljud. Jag körde den i 9 timmar på högsta volym. Den håller och levererar. En underbar produkt. Rekomenderas varmt.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Tack för svaret! Låter mycket bra! Har hört mycket bra om den, slår nog till på en inom snar framtid
![]() Kika också in på er hemsida KaptenX. Hade inte hört talas om den. Trevlig hemsida, hitta några annorlunda produkter som också kan vara i fråga ![]() Mvh. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
det största hindret för mig var när en kille sa att produkten såg ut som roboten från filmen Wall-E. Så allt jag tänker på när jag ser den är den "smileyn" som högtalarna bildar. Tänkte inte alls på det innan! |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Mvh. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Det är mycket volym, bra bas bra ljud. Den funkar utmärkt inomhus. Såvida du inte bor i ett gigantiskt hus eller ett slott så kommer den att funka finfint. Bor du i närheten av forsheda så demar jag den gärna för dig.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Högtalare & förstärkare | ripperoo | Off-Topic | 2 | 2010-08-02 20:32 |
| Högtalare till iPhone | Gurre | Headset & ljud | 14 | 2010-04-08 19:44 |
| iHome has new update-mQuickdo | mquickdo | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-07-16 11:16 |
| Phonenes högtalare ? | Pack | Allt om iPhone | 8 | 2009-04-23 12:56 |
| Högtalare i iPhonen | JokerM | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-08 23:02 |