![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Hur ska jag skydda min iphone 4?
Några sökningar på google tyder på att iphone 4 med sin glaskonstruktion är betydligt känsligare för stötar och dylikt än tidigare iphone modeller. I många fall har det räckt med att mobilen ramlade i golvet en gång så har glaset spruckit.
Vilken typ av tillbehör bör jag köpa för att inte stå där om en månad med en sprucken skärm på min nya iphone 4? Finns det skal som gör att mobilen överlever om man råkar tappa den i marken? Finns det skal med wrist straps? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Invisible Shield till iPhone 4 - 299:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser Apple iPhone 4 FULL BODY Screen Protector Front+Back 4G - eBay (item 220628035331 end time Jul-25-10 18:14:35 PDT)
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Båda de där produkterna skyddar i första hand mot repor, och så vitt jag har kunnat läsa mig till så är iphone 4 faktiskt mer strytålig när det gäller repor. Det jag söker efter är något som även skyddar om man t ex tappar telefonen
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Du får ringa till killen som var med i Draknästet för ett tag sedan. Han kan nog komma på en liknande "skumbanan" till iPhonen
![]() För er som inte vet vad jag menar, så var det en kille som kom till draknästet och presenterade sin uppfinning. Det var en skumbanan som man satte i pannan. Den skulle hjälpa många tydligen. Han sade något liknande: Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Hej, kan meddela att vi nu kör en veckas kampanj på Zagg InvisibleSHIELD iPhone 4 Full Body
Zagg InvisibleSHIELD iPhone 4 Full Body - 219:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur ska jag göra? | fecker | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-12-21 19:37 |
| Ska köpa en iPhone 3G, hur kollar jag om den är ok? | phoenix91 | Köpa iPhone | 5 | 2008-12-03 17:37 |
| Köpt beg iPhone 3G, hur ska jag uppdatera (Jailbreaka)? | engerberg | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2008-12-02 19:57 |
| ska jag jailbreaka om min 3G ? | vikcrille | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-10-03 21:31 |
| Flytt till Danmark - vad ska jag göra med min iPhone? | erikostman | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-06 00:51 |