![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
baksidaskal + smartcover?
Går det att ha det? vill ju skydda baksidan men ett smartcover är ju så bra med ställ och sånt och låsningsmode eller ska jag bara köpa ett baksidaskydd menar plastskydd då som skärmskydd?
MVH SpArRoW |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Incipio Smart Feather eller SwitchEasy CoverBuddy (finns några till, men huvudet är för trött för att komma på dem just nu
) funkar båda finfint med Apple Smartcover
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
jo jag vet hittade också coverbuddy de såg najs ut fast den som skulle fixa iPaden till mig kunde inte de fick inte för sin chef så nu får man leta videare ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Använder paddan i bilen en del och undrar om ni vet om vet finns ett bra skal som är lätt att ta bort. Har testat de där man "snäpper" fast ipaden i skalet, men tycker de är lite för svåra/jobbiga att plocka bort.
smart cover är perfekt med magnet i gångjärnen, busenkelt. Det vore toppen om det fanns liknande magnetfäste fast för baksidan.. någon som vet? Niklas
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Belkin Grip Vue Case är relativt enkelt att sätta dit, men inte alls som Smart Cover. Frågan är dock.. varför vill du kunna plocka bort baksidan titt som tätt?
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
![]() Jag har en brodit hållare i bilen som jag tror inte gillar paddan med bakstycke monterat vad jag vet. ![]() Får bli smart cover för mig i fortsättningen ändå. Niklas
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|