![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Tjenare
ska köpa en iPad sÃ¥ fort den modellen jag ska ha kommer in till mitt lokala varuhus vilket är troligtvis pÃ¥ onsdag tänkte ocksÃ¥ köpa ett blÃ¥tt smart cover och sen en dockningstation men sen undrar jag lite blir framsidan och baksidan lätt repiga? liksom behöver man ett skärmskydd när man har smartcover eller klarar det sig och baksidan hade jag tänkt ett sÃ¥nt här Köp SwitchEasy CoverBuddy (iPad 2) - iPhonebutiken.se ett transparent dÃ¥ men vet inte ifall det kommer kännas plastigt? och sen tänkte jag köpa en Sleeve Artwizz Neoprene Sleeve för iPad 2 - skydd för iPad 2 - iPhonebutiken.se bara för att ha den i nÃ¥got billigt när man transporterar runt den ![]() tror ni detta kommer bli bra? eller rekommenderar ni nÃ¥got annat? MVH SpArRoW |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Apple Smart Cover + någon typ av baksida (CoverBuddy, Smart Feather, Smartshell eller liknande) är den absolut vanligaste kombinationen och jag har full förståelse för detta
![]() Jag kör själv inte med något displayskydd och har inte lyckats repa den än, så borde inte behövas (så länge man inte har barn och liknande i närheten, antar jag)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Vilken? CoverBuddy är gjord av plast, jao
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [GUIDE] Jailbreaka iPad 2 och iPad 1, 4.3.3 med Jailbreakme | steffeiphone | Jailbreak | 1 | 2011-07-08 03:11 |
| Tråden om Skydd för iPad | Pongo | Tillbehör | 9 | 2011-03-25 15:33 |
| Skärm/Hel skydd. | SimonEriksson | Skal & Skydd | 15 | 2011-02-24 11:07 |
| 3gs skärm....skydd | Thor | Allt om iPhone | 5 | 2010-01-21 00:43 |
| Skydd | jkr | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2008-11-02 10:12 |