![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Tjenare!
Är helt ny här på forumet. Men jag tänkte passa på att tipsa om ett ställ jag nyligen köpte till min iPad, tror inte man kan hitta ett smidigare... ![]() Det heter iBend XL och är riktigt tunt, man bara böjer det och ställer ner paddan i det. Se bilderna. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser helt klart smidigt ut. Men hur är det med stabilitet osv?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Man får testa lite så man lär sig att sätta i paddan i stället, men stabilt är det när väl enheten sitter på plats. Har samma till iPhonen med, funkar lika bra.
![]() Köpte mina på crazydaisy.se, dom verkar ha flest versioner. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Härligt, tack för infon.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Grymt skal till iPhone från Holga | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2011-11-19 17:40 |
| Grymt fräsch Iphone 3gs 16gb svart till salu Med massa tillbehör! | Mayki777 | Köp & Sälj | 0 | 2010-10-07 16:48 |
| Grymt fräsch Iphone 3gs 16gb svart till salu Med massa tillbehör! | Mayki777 | Köpa iPhone | 0 | 2010-10-07 16:34 |
| Grymt sugen på att Jailbreaka! | iNood | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2008-11-25 10:58 |
| Iphonen är grymt seg! Laggar och har sig.. | frigo | Allt om iPhone | 7 | 2008-10-29 22:52 |