![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Hej
Jag är en bitter svensk som flyttat till Norge. Jag har läst trådar och inlägg men jag finner inte mitt problem här. Hoppas ni inte kastar skit på mig, nu när jag ställer den eviga frågan: Hur låser jag upp min Telefon? Nu har jag försökt låsa upp min iPhone 3GS i 3 månader. Snart slänger jag den i sjön. Seriöst. Jag orkar snart inte mer. Detta är min mobil: iPhone 3GS Version 4.1 Modemfirmware 05.14.02 Låst av Tre Jag har jailbreakat min telefon till limera1n, senaste updateringen. Jag har Cydia. Jag har ett nytt simkort. Men jag har INGEN SERVICE. (=ingen teckning) Jag försökte skriva in repo666.ultrasn0w.com i cydia i manage, men det gick såklart åt helvete Jag har googlat det mesta men det kænns som man måste vara ett mattegeni för att räkna ut alla versioner/koder/siffror/modeller. Kan någon SNÄLLA hjälpa mig. Jag vill bara kunna ringa från min mobil! En tacksam Simon Ändrar till svenska å.ä.ö samt redigerar blackra1n till limera1n. /steffeiphone Senast redigerad av steffeiphone den 2010-10-22 klockan 12:18. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
dvs att du inte kan låsa upp din mobil i dagsläget.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
limera1n jailbreakar 4.0 4.0.1 4.0.2 och 4.1
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
gick till nån upplåsning affär och dom sa till mig att jag måste vänta 10 ellr 20 dagar för att det ska gå och låsa upp . men jag undrar när kommer man kunna låsa upp den ? måste vänta tills en nya version kommer ut så kan man låsa upp den gamla (4.1)? |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Invänta en ny version av ultrasn0w, som kommer komma efter 4.2 släpps i skarp version. 4.2 är beräknat till November månad. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
aha okej men vill veta riktigt när det ska komma ut .. för orkar inte ha min iphone 3gs olåst pga ett stor misstag jag gjorde .. :/ men kan jag få din msn ellr nånting som kan kontakta oss.. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Låsa upp iPhone 3gs? | Makalevi | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-07-29 23:49 |
| Hjälp med att låsa upp iPhone 3Gs 3.1.2 | GillrocK | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-06-10 15:14 |
| Låsa upp iPhone 3GS som är från garanti hos 3? | tompaa | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-03-08 14:40 |
| Köpa iPhone 3GS kontant i butik - låsa upp | rsk | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-07-31 12:56 |