![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
gevey sim uplåst iphone 4
hej kan någon detta jag fick mitt gevey sim kort idag. satte i den och den låstes upp och jag kan ringa osv.
men jag har inget internet mitt 3g funkar inte nu sedan så vill den inte ta mina kontakter jag har i min adress bok tex om min kompis ringer så kommer bara nr upp inte namn som det brukar göra om man har kontakten i adressboken.
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2011
![]() |
Anledningen till att du inte har 3g beror antagligen på att du inte har de rätta inställningarna. Gå in på din operatörs hemsida och hämta de korrekta inställningarna.
Har du comviq så kan du skicka ett tomt sms till 123 så får du automatiskt inställningarna skickade till dig. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Har också beställt ett gevey sim kort, ser ju lovande ut.
kan det va så att vissa inställningar inte kommer in i telefonen tack vare gevey sim kortet? iof inte mycket jobb o lägga in manuellt men bara för vetskapens skull. skall kolla när jag får mitt o skall sätta in den i min telialåsta ip4 o sen mitt telenor abb.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Hejsan fick mitt gevey kort idag men när jag stoppar in det tsm med mitt comviq kort står det bara inget sim i, får alltså inte upp den delen var man skall acceptera hela processen. Vad gör jag för fel? Kan någon hjälpa mig? Har en iphone 4
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| GEVEY Turbo SIM hjälp!!! | agneos | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2011-08-01 16:26 |
| Gevey SIM Interposer kan låsa upp operatörslåset på iPhone 4! (Nyheter) | Kingmiran | Allt om iPhone | 3 | 2011-03-18 17:52 |
| Min iphone startar inte SIM låst, kräver giltigt SIM-kort utan PIN-kodlås" | Eljesa | Allt om iPhone | 4 | 2010-04-07 20:07 |
| Gevey-3g | HJohan | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-06-04 15:24 |
| Gevey-3g Upplåsningskort | Markuiis | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-03-09 17:26 |