![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#42 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, du kan uppdatera den direkt.
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
nej det går inte i dags läge du måste köpa Gevey Supreme simkort då kan du använda annan operatörer
Gevey Supreme 2nd gen upplåsning iPhone 4 - 4.3.4 SENASTE!!!
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Nu är du nog ute och cyklar lite kan jag tippa på. Om man har låst upp telefonen hos en operatör så behöver man inte något gevey-kort. Telefonen är redan upplåst från operatör om personen i fråga har gjort det, och kan då användas med valfritt kort och uppdatera när/hur man vill och fortfarande ha telefonen upplåst. PS. Snällt av dig att länka till min auktion i övrigt =). |
|
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Hej
Om min 3GS telefon är fortfarande på fw 4.0, kan jag uppgradera och jealbreaka den till fw 4.3.3 mha ovanstående länkar? Nånstans där står det: "Se till att din iPryl kör iOS 4.3.3 annars så återställer du till iOS 4.3.3 med iTunes." Just nu kan man bara återställa till 4.3.5 i itunes. Hur kan jag uppgradera till 4.3.3 i såfall? |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
När jag skall trycka in ios 4.3.3 i min iphone 4 kommer jag inte längre än till ett felmeddelande i itunes, "Okänt fel uppstod (1013)".
Så nu är min iphone i återhämtningsläge och jag blir inte klok. MYCKET tacksam för hjälp. Edit: Då jag är dåligt påläst var det tydligen en recoveryloop som jag lyckades ordna. Så nu är allt som det ska. Senast redigerad av el96157 den 2011-09-19 klockan 18:25. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [GUIDE] Untethered JB 4.1 för 3G & iP-Touch 2G (redsn0w) | muffins | Upplåsning och jailbreak | 37 | 2012-03-04 21:58 |
| problem med iphone 3g efter jailbreak och redsn0w | phone | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-02-15 16:50 |
| Finns det någon mer Jailbreak till 4.0 än Redsn0w? | Zeeebiiish | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-06-22 15:20 |
| Redsn0w Jailbreak för 3.1.2 är här | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 37 | 2010-02-07 12:07 |
| Redsn0w för Jailbreak till iPhone 3G 3.0 | Laveryd | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-07-05 23:47 |