![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Hej!
Sonen har en jailbreakad iPhone 3GS 8Gb som fastat i recoverläge. Jag har testat allt som jag hittat på olika forum. Det går inte att uppdatera via iTunes. Har testat att ändra i "Host-filen" utan resultat. Lyckats ställa den i DFU-läge, men vet inte vilket program som är bäst att använda för att, förhoppningsvis lyckas återställa mobilen ![]() Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta då jag inte ha lust att lämna den till service för då kostar det skjortan. Hoppas på snabb hjälp då han behöver mobilen ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
När du försöker återställa den får du då felmeddelande 1015? Om så är fallet så kanske detta kan vara en lösning.
How to Fix iTunes error 1015 after firmware upgrade on iPhone? - Portable Devices Kolla inlägget som Elbanco har skrivit. Annars står det ju en hel del info i den här tråden här på forumet. http://www.iphoneinfo.se/forum/uppla...or-1015-a.html |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3GS fastnat på återställningsläge | hdpower | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-01-26 11:13 |
| iphone 3gs fastnat med svart skärm.. | basaric | Allt om iPhone | 2 | 2010-09-09 17:55 |
| Jailbreakad 3GS med 3.1.3 fastnat | basaric | Allt om iPhone | 1 | 2010-08-12 11:46 |
| Iphone 3gs 8gb | aitkin | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-04 00:40 |
| 3GS 3.1.3 Fastnat i återställningsläge + Svart skärm | supervalpen | Allt om iPhone | 2 | 2010-05-26 21:46 |