![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
om man uppdaterar telefonen,försvinner jailbreaken då?
Hej
Jag undrar en sak och vill kolla om det finns ngn här som vet,om jag skulle jailbreaka min iphone 4 och det sedan skulle komma en uppdatering,kan jag då uppdatera den då?,måste jag jailbreaka på nytt?,finns mina appar kvar sedan då? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Ja du kan uppdatera när en ny version av iOS kommer ut.
Du måste jailbreaka om när du installerat en ny version. Om du enbart uppdaterar via iTunes så försvinner ej applikationer från AppStore. Dina apps (från appstore) försvinner inte, om du gör en backup från din telefon via iTunes. Vill du spara dina Cydia-apps så kan du även göra backup på följande sätt: Hur Du Tar En Backup Av Dina Cydia Apps | iPhoneGuider |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| om man är så du så man uppdaterar till 4.0.2 | Kenny84 | Upplåsning och jailbreak | 13 | 2010-08-14 23:11 |
| Hur man uppdaterar till 3.1.2 ? | Stefan | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2010-03-07 09:50 |
| Hur man byter sms signal efter jailbreaken. | Stefan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-05 13:15 |
| Inget SIM, ingen service, då och då. | ferdiferd | Allt om iPhone | 7 | 2009-10-20 13:41 |
| Jahapp då är man rökt ! PANIK !! | whywhy99 | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2009-10-17 18:54 |