![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Redsn0w stannar vid Waiting for Reboot
Försökt jailbreaka 10 gånger nu. När jag hållt in alla knappar fastnar allt i Waiting For Reboot, någon som har en idé på vad jag kan göra för att fixa det?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
När detta problemet dyker upp, beror det oftast på fel ipsw fil. Säker på att du använder en ipsw för just DIN telefon?
Har du rätt ipsw fil -prova att dra ur sladden, sedan plugga i den igen. Eller byta USB-port.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3G (4.1) "Waiting for reboot" fastnar | Dr.House | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-10-26 15:29 |
| Mina videofilmer stannar hela tiden | Rekan | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-03 15:13 |
| Startar ej, stannar vi äpplet. | probe | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-02-13 00:34 |
| Uppdatering och reboot. Iphone 2G | Flipper | Allt om iPhone | 10 | 2008-10-04 13:46 |
| mobilen stannar i start läge? | Elvis_eg2 | Allt om iPhone | 5 | 2008-08-11 01:57 |