![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
It Safe mode
Så står det uppe i headern på telefonen. Har ingen aning om vad jag ominstallerat efter uppdateringen som skapar detta, men det dyker upp crash-reports hela tiden, så nu är det dags att ominstallera 4.3.3 igen.
Hur gör jag det lättast? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
enklaste stätet är ju att koppla in den i Itunes och trycka på "återställ"
får du inte upp telefonen i Itunes får du sätta den i DFU mode. ( ha den inkopplad till itunes ) hålla in Powerknappen och homeknappen , efter ca 10sec släpp power knappen och håll kvar home knappen, då är den i DFU mode och itunes kommer hitta din telefon automatiskt. ( obs detta kommer upgradera ditt baseband om du inte redan har den senaste och då går det ej låsa upp telefonen till annan opratör via ultrasn0w )
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Då har jag försökt labba lite och det går SÅDÄR.
Apple mobile device tjänsten har tydligen havererat på datorn så fort jag kopplar in iphonen. Har testat att installera om itunes, utan någon förbättring. Så jag kommer ju inte åt telefonen. Ska testa idag igen. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
sen finns det något mer med Appel som ska avinstalleras kan inte ge dig namn nu då jag sitter på jobbet! finns oxå under Ta bort program på inställningar
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Safe Mode | Iphone | Allt om iPhone | 8 | 2011-02-13 18:06 |
| Fast i safe mode? | Deks | Allt om iPhone | 1 | 2010-07-04 23:32 |
| Safe mode med jailbreak | JonneRacer | Allt om iPhone | 1 | 2010-06-25 15:41 |
| Safe Mode? | diflover | Allt om iPhone | 1 | 2010-06-25 14:32 |
| Safe mode? | william_3000 | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-11 12:17 |