![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
En Iphones resa från USA till Sverige
Tjenare alla här på forumet. Har haft en 2G iPhone väldigt länge och tänkte byta upp mig till en 4g.
iPhone 4 - Buy the iPhone 4 for AT&T or Verizon - Black or White - Apple Store (U.S.) Jag tänkte därför slå till på en sådan telefon när jag har en nära vän som just nu är i Los Angeles och har planer på att köpa en egen. Hur går jag nu tillväga för att kunna använda den här i Sverige? Har läst om att man ska ha ett AT&T-kontantkort men jag är ju i Sverige så ser hellre att använda mitt Halebop-kort. Är det som jag gjorde när jag köpte 2G:n att jag bara körde in den i datorn och jailbreakade eller måste jag göra något speciellt? Vart i USA kan man hitta den billigast, eller vart i Los Angeles?
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Leta och du skall finna! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpt en AT&T Iphone 4 från USA | remixxan | Upplåsning och jailbreak | 46 | 2010-09-14 07:44 |
| Resa till Uk och handla Iphone 4 | Iphone | Allt om iPhone | 5 | 2010-06-26 20:44 |
| Köpa iphone 3g i USA - låsa upp i Sverige? | amaandisch | Köpa iPhone | 28 | 2008-09-06 11:24 |
| Olåsta iPhones säljs i Sverige | iPhoneinfo.se | Köpa iPhone | 10 | 2008-09-05 19:57 |
| Nya iphones till USA? | Nisse | Allt om iPhone | 1 | 2008-06-04 21:06 |