![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag har fått en iphone 4 igår låst till Telia 4.3.3 men fick inte med något simkort. Men det fungerade med halebop kontantkort.
Jag ville självklart jailbreaka mobilen och även låsa upp den, så att jag kan ha mitt tele2 kort i mobilen (som jag har gjort med min 3gs som var låst till 3) Men nu efter att jag har använt snowbreeze och följt guider, så står det bara no sim card installed. I itunes står det bara att jag måste återställa. ![]() Så hur ska jag göra för att jailbreaka och låsa upp min mobil. Det är främst upplåsningen jag är ute efter i första hand Någon som kan hjälpa mig, jag skulle vara evigt tacksam!!!! Nu kommer jag inte ens in i mobilen |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Följ guiden för jailbreak i denna tråden --> http://www.iphoneinfo.se/forum/upplg...inom-kort.html
Dessvärre tror jag inte det finns möjlighet att låsa upp 4.3.3 än. Nån annan här på forumet kanske är mer uppdaterad än vad jag själv är för tillfället på detta området.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Ska kolla guiden du skickade. Det står att man ska kunna låsa upp 4.3.3 men har som sagt inte ens lyckats jailbreaka den. Eftersom simkortet inte fungerar längre. Jag undrar om man verkligen kan jailbreaka med redsnow och sen låsa upp? Eller om man måste använda snowbreeze
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| jailbreak på en iphone 3g | ralle1424 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-01-28 23:29 |
| Köpa iphone 4, jailbreak frågor. | Purshe01 | Köpa iPhone | 4 | 2010-12-26 15:13 |
| iphone 3gs jailbreak? | narra381 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-10-09 19:13 |
| iPhone 4 och jailbreak | CLS | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-10-03 08:11 |
| Iphone 3G 8 gb FW 2.2 Jailbreak??? | De Rossi | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-12-21 15:45 |