![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Hjälp ! Ingen service !
Hej, nu är det så att jag köpte en iphone ca 1 år sedan, men har kört på 4.0. Jag tänkte då uppdatera den till 4.3.3. Men när jag gjorde de så försvann ju såklart jailbreaken och mitt sim kort var inte tillgängligt eftersom den ÄR låst till typ tele2 eller nåt sånt. Så då var jag tvungen att jailbreaka den via datan för att mitt sim kort skulle kunna iallafall få igång telefonen. Men nu när den är igång, så står det bara på mottagningen "Ingen service" eller att den bara "Söker.." hela tiden. Jag kan alltså inte ringa till den eller nåt. Och jag fattar inte hur jag ska göra. Eftersom den är ju låst till tele2 utan jailbreak, men nu funkar de inte med jailbreak heller pga ingen service :S Hur ska jag göra ? Tack !
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ingen mottagning/täckning/ingen service efter upplåsning. | PuckoLine | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2011-02-25 04:14 |
| ingen service | hardboy | Operatörer & abonnemang | 6 | 2010-09-06 16:54 |
| ingen service | LuDii | Allt om iPhone | 3 | 2010-04-04 01:22 |
| Ingen Service på 2G | Vejkis | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-10-09 11:53 |
| Ingen service (no service) | morgan | Upplåsning och jailbreak | 37 | 2008-12-23 22:08 |