![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Iphone 4 4.1 startar bara om
Tjena skulle behöva lite akut hjälp!
Har en Iphone 4 med 4.1 som topic, den är jailbreakad etc. Igår när jag fick ett sms la telefonen av helt och hållet och nu startar den om hela tiden och med jämna mellan rum rör sig den cirklen precis som om den håller på att uppdaterar den eller något? Jag har lyckats få kontakt med itunes alldeles nyss i DFU läge. NU kommer vi till det som stör mig. Kan jag rädda mina grejer i telen? Har rätt mycket i den som jag behöver som finansiella saker? Snabba svar uppskattas! Mvh Sebbe just det, jailbrekade den med limmera1n igår med då en kompis sa att jag skulle pröva det med
-Iphone: 4S black -Kapacitet: 16g -Version/Baseband: 5.1/2.0.10 -Operatör: Tre Senast redigerad av foppatoffel den 2011-07-03 klockan 12:23. Anledning: glömde lägga till |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Om du lyckas med att skapa en säkerhetskopia och att överföra inköp via iTunes så är allt räddat.
Ska inte snacka illa om limera1n, men jag brukar alltid köra Redsn0w då jag jailbreakar, känns mycket stabilare. Du kan ju sen även uppdatera till 4.3.3 och jailbreaka även den ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iphone 4 bara wibbar | iphone1974 | Allt om iPhone | 1 | 2011-05-31 21:48 |
| stängde av sej bara iphone 4 | swag | Allt om iPhone | 3 | 2010-09-26 18:55 |
| Program från Appstore startar inte?! [Bara blinkar till sen] Iphone 3GS IOS | livecore | Allt om iPhone | 0 | 2010-09-12 17:04 |
| Hjälp! Iphonen startar bara till Äpplet.. | wallden_66 | Allt om iPhone | 56 | 2010-02-16 18:18 |
| Kan bara surfa |Iphone 3G | tmsjo | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-16 12:56 |