![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
HJÄLP!!! prob. med wifi på en ny iPhone 4!
Som rubriken lyder : wifi problem med iPhone 4 !
Det är så här att den är in köpt hos telia och när jag kom hem fixa den osv , så som man brukar göra liksom så skulle jag n på wifin hemma, jag hittar vårat nätverk , skriver in pw sen så laddar den bara men kopplar inte upp sig och när jag väl kommer in så laddar den bara internet sidan , har en bredbandsbolaget router , hos syrran testa jag och där funkar det galant och hona har en telia router , FCC ID : 2380B , läst att dom brukar krångla vet inte riktigt men tacksam för svar.Mvh |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
verkar inte vara fel på din iphone, utan din router hemma, då det fungerade hos din syster. kolla inställningarna på routern. sry att man inte kunde hjälpa dig här.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 2g Mail prob | deluxenoone | Allt om iPhone | 6 | 2011-01-02 09:58 |
| Öppet wifi och iphone 4 | rbin | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-24 17:48 |
| 4.1 beta cydia source prob | Pongo | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-07-19 11:05 |
| Iphone 3GS - WIFI | Hinken | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2010-02-03 20:25 |
| Lämna in på lagning? (ej garanti-prob) | Zike | Allt om iPhone | 3 | 2009-01-15 18:12 |