![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
kna man detta någon som vet
hej har en iphone 4 låst till at&t
men jag har ios 4.3.1. kan jag få det nya i den allså senaste ios ? och den är jailbreakad redan fast låst. kör på greavy kort i den så jag kan ha mitt telenor kort i
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du kan uppdatera till 4.3.3 och ändå köra gevey-sim. Är du osäker så googla fram ditt gevey, och kolla vilken mjukvara den är kompatibel med.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
tackar.vet du om det finns någon guide så jag inte ställer till det för mej igen .gjorde ett fel sist därför fick jag köpa ett sådant kort hade den jailbreakad innan och unlock men så fick jag baseband 04.10.01 som alla säger jag inte kan låsa upp .bara om jag har ett greavy kort .konstigt att det inte finns en unlock med det basebandet allt annat finns ju. kan man inte nergradera sitt baseband och sen köra unlock ?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, där finns ingen unlock till det basebandet, och nej, det går inte att nedgradera. Men det kvittar ju nu när du har gevey-sim. Du bara uppdaterar som vanligt i iTunes, sedan jailbreakar med JailbreakMe 3.0
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| hej går detta | swag | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2011-04-04 10:42 |
| går detta ??? | swag | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2010-10-29 17:11 |
| Hur löser jag detta? | Mille | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2009-07-28 01:10 |
| vad kan jag göra åt detta? | gladamange | Allt om iPhone | 2 | 2009-05-06 16:30 |
| Vad är detta? | Kris | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-17 16:22 |