![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Hjälp, aktivering iPhone 4
Tjenare Tjenare forumet
Är helt ny här så har kanske postat detta på fel ställe menmen ![]() Har precis köpt en Iphone 4 av en kompis och när jag testar att stoppa i mitt simkort står det att Inget sim kort installerat Sätt i ett giltigt SIM-kort utan PIN-lås för att aktivera Iphone. Men jag orkar inte hålla på och leta om den är låst till någon operatör, så slutligen till min fråga. Kan jag aktivera telefonen med ett aktiveringskort -----> Aktiveringskort till iPhone 4/2G/3G/3GS - iPhonedelar.se För att sedan stoppa i ett Gebey Supreme Pro Slim och använda telefone n med mitt vanliga simkort Gevey Supreme Pro Sim - L�ser upp din iPhone 4 - iPhonedelar.se Tacksam för svar ![]() Senast redigerad av skumtomteen den 2011-07-16 klockan 20:03. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ny upplåsning påväg...? | jonnilsson | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-06-28 08:15 |
| Upplåsning/Aktivering HJÄLP! | Djungelgeorge | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-06-10 21:44 |
| Hjälp ang. upplåsning! | foppatoffel | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-12-13 23:16 |
| Upplåsning av iphone? Påhitt eller vilken lösning? | BarateaU | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-11-29 17:16 |
| köpt från io med upplåsning | jeppsn | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2008-09-30 18:26 |