![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
iphone 4 . fast på jailbreaking filesystem
Min polare har uppdaterat sin iphone 4g den var jailbreakad innan nu uppdaterade han , och det sket sej. Den har fastnat med äpplet när man startar den.!
har provat med redsn0w. då fastnar den på jailbreaking filesystem! . Återsälla i itunes är lönlöst funkar ej, error 3149 tror jag de blir. Är inte säker på vad för frimewire?. han har om jag inte vet kan jag kolla det på ngt sätt. kan ju inte komma in i telefonen somsagt. Hur gör jag nu? har fastnat! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Hur kan jag se vilken frimewire jag ska använda? jag får inte telefonen att synas i f0rcast :s hur se jag , kan ju inte starta telefonen
får brara fram det vita äpplet, och den syns i itunes i dfu.! men då kan jag bara återställa den |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
I dagsläget kan du bara installera iOS 4.3.4 eftersom apple slutat signera iOS 4.3.3.
Om du har SHSH-filer sparade för tidigare versioner så kan du självfallet nedgradera till de versioner som du har SHSH-filer sparade. Mvh |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, du återställer som vanlig via iTunes.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Angående redsn0w jailbreaking. | njocke | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-09-06 21:44 |
| Missing ASL.dll vid jailbreaking | jocken90 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-04-17 17:37 |
| Jailbreaking??? | zigge95 | Upplåsning och jailbreak | 15 | 2010-03-12 22:47 |
| Dags för jailbreaking?! | EmmIphone | Upplåsning och jailbreak | 14 | 2010-01-18 22:47 |
| Hjälp!! fel vid jailbreaking!! | okaja | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-23 23:17 |