![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
panik!
skulle låsa upp iphone 4 med jailbreak och cyndia och följde stegen. sen när jag skulle synka med itunes så ladda den först upp allt normalt och sen helt plötsligt försvann iphone från itunes och visar endast en svart skärm där bilden av att koppla iphone till itunes med usb kontakten. Det har jag gjort och sen tryckt in power och hem knappen som det står i alla tips - då släcks telefonen. Gör jag samma sak igen så tänds den och samma bild med itunes och usbkontakt dyker upp. har tryckt hem och powerknappen för att sedan släppa powerknappen men inget händer. Har hållit inne power och hem knappen flera minuter, inget händer. Itunes känner inte av telefonen och jag får felmeddelande; "Itunes har upptäckt en iphone i återhämtningsläge. Du måste återställa denna iphone innan du kan använda den med itunes" sen när jag klickar på åteställa så kommer följande felmeddelande upp: " Iphone enheten (iphone) kunde inte åteställas. Ett okänt fel uppstod (6)." Så vad gör jag nu? Har inget simkort inne i telefonen. Är det bara besök hos teliabutiken som gäller eller att felanmäla. har studerat forums och iphonesupporten på apple.com och kan inte förstå vad jag ska göra mer. Vet någon?? / ViviAnn |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsan!
För att vi ska kunna hjälpa er behöver ytterligare lite information. Hände detta direkt efter jailbreak? Vilken jailbreak använde ni? Vilken mjukvara är det på din telefon? ( version ) Har du provat att återställa?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Ta en titt här:
iPhone: Error 6 | Technipages |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Inget WiFi, försvann efter omstart.. | Taz_Sweden | Allt om iPhone | 5 | 2010-03-01 14:21 |
| Inget mer Jailbreak för 3GS | utalker | Upplåsning och jailbreak | 32 | 2010-01-15 10:40 |
| Inget ljud i ljudbok. Funkar i iTunes | utalker | Allt om iPhone | 12 | 2009-10-10 17:01 |
| Finns inget Cyndia efter jailbreak | lollollollol | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-08-20 09:11 |
| Simkort funkar ej efter jailbreak | Kungen | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2008-11-21 21:05 |