![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Efter jailbreak med redsn0w så försvinner inte låtarna ur min iphone
Tjena
Har ett litet problem med låtarna på min iphone, använder CopyTrans Manager istället för iTunes för att lägga in mina låtar för att annars så försvinner alla apps jag har laddat efter jag jailbreakat den. Till problemet: ![]() Såhär ser det ut i min lista på iphonen(kolla bilden), men ingen av låtarna går att spela upp och jag vill inte ens ha dom där låtarna på min iphone längre. Lägger jag in nya låtar så förstör bara dom gamla låtarna för mig för att efter en låt har spelats klart så byter den till nästa som kan vara en borttagen låt och tillslut så slutar den byta låt så då måste jag välja en låt själv och det lär bli ganska jobbigt om man ska göra så efter varje låt. Hoppas nån vet vad problemet är |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte ens starta min iphone efter jailbreak... | ApoX | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-06-12 15:32 |
| problem med iphone 3g efter jailbreak och redsn0w | phone | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-02-15 16:50 |
| iPhone 3GS startar inte efter jailbreak/upplåsning | xepaz | Allt om iPhone | 2 | 2011-01-18 19:12 |
| iPhone 3GS startar inte efter jailbreak | xepaz | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-12-18 10:24 |
| iPhone startar inte efter jailbreak | nilssonee | Allt om iPhone | 0 | 2010-12-08 18:21 |