![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2011
![]() |
Hej, jag har klantat till det med min iphone 3gs!
Köpte en begagnad Iphone 3gs som var låst till 3 och fixade lite med den och uppdaterade den men bestämde mig sen för att jag ville wipa telefonen så den blev som ny så jag "Återställde" den. MEN nu när jag ska sätta på den så kommer ett meddelande om att jag ska sätta i "giltigt sim utan pinkod för att aktivera telefonen" och när jag klickar antingen okej eller slå pin så kommer en slide upp om "slide to set up" och efter val av språk och land så kommer jag till "välj nät" (wi-fi) men jag har inget som jag kan eller vill välja! WHat to do? Dessutom när jag kopplar den till iTunes så kommer ett meddelande upp om att jag måste uppdatera iTunes till 10.5 för att telefonen inte fungerar annars?! WTF?! Någon som fattar? Behöver hjälp då jag inte är så teknisk av mig - tack!! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Börja med att uppdatera iTunes.
Stoppa in kortet i telefonen igen, plugga in telefonen i datorn. Lås upp telefon med pin-koden. iTunes bör hitta den och sen bör den aktivera telefonen efter en liten stund. Är den låst till 3 så måste du ha ett 3 kort för att aktivera telefonen. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fel vid återställning "2002" | Bjornsson | Allt om iPhone | 1 | 2010-08-29 12:28 |
| Få tillbaka mina bilder i "Fotorullen" efter Spirit felet? | mdredfox8 | Allt om iPhone | 1 | 2010-05-10 14:28 |
| Min iphone startar inte SIM låst, kräver giltigt SIM-kort utan PIN-kodlås" | Eljesa | Allt om iPhone | 4 | 2010-04-07 20:07 |
| Problem efter återställning, pga "categories". Får ej in program igen | w_ille | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-10-22 18:52 |
| Inställning för sms "preview"? | fjompa666 | Allt om iPhone | 6 | 2008-10-07 21:10 |