![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Hjälp med återställning av iPhone 4 (4.3.5)
Hejsan!
Nu är det så här att jag jailbreakade min iPhone men insåg snabbt att det inte var något att ha, och eftersom det var tethered jb så försökte jag ta bort det. Men nu har jag problem, min iPhone är låst på "recovery" läge alltså en itunes logga med en usb sladd under och den går inte att återställa, jag har försökt det mesta med TinyUmbrella och med ipsw både 4.3.4 och 4.3.5, (jag installerade jb med 4.3.4 för det gick inte med 5. Om någon har något förslag som skulle kunna hjälpa mig så skulle det varit jätte snällt, för det fungerar verkligen inte.. Tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Återställa iPhone
Hej Waylin. Läs bifogad länk på hur du återställer din iPhone.
iTunes: Säkerhetskopiera, uppdatera och återställa programvaran i en iPhone, iPad eller iPod touch Lycka till Senast redigerad av userbta den 2011-08-11 klockan 22:04. Anledning: Glömde bifiga lönk |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
userbta; det fungerade inte testade alla saker.
Men nu lyckades jag fixa det på något sätt och en sak är säker, säkerhetskopiera ALLTID din iPhone, det kommer hjälpa dig någon dag (säger det till alla) |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
säkerhetskopian sparar bara din information dvs kontakter, inställningar ect.
tror det var något annat som fixade det ^^
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone 3GS återställning | wian | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2011-05-03 08:38 |
| Återställning av iphone 4 4.2.1 problem | gnarqen | Upplåsning och jailbreak | 14 | 2011-02-04 15:29 |
| Återställning på JB iPhone 3g. | marcus_1968 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-06-22 08:39 |
| Återställning av Iphone | JockoR | Allt om iPhone | 1 | 2008-12-26 15:34 |
| Återställning iphone 3g | pirrzon | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-12-15 16:02 |