Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPhone > Upplåsning och jailbreak
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-08-12   #1 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Aug 2011
lindan är karismatiskt upptäcksresande
Aktiveringsläge OS 5b

Jag var hemma hos en kompis som installerade någon OS 5 beta version på min 3Gs. Det funkade hur bra som helst fram tills att min telefon hamnade i något sorts aktiveringsläge. Har provat att trycka på aktivera men då säger den att det inte går att ansluta till aktiveringserver. Kan jag på något sätt gå tillbaka till OS 4? Bör tilläggas att jag inte kan ansluta till Itunes för då kommer ett felmeddelande upp som säger att det krävs itunes 10.5 vilket som inte släppts på apple.com. Tacksam för tips och ideér!
lindan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-16   #2 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Aug 2011
Halvisch är karismatiskt upptäcksresande
Hejsan!
Har du testat att sätta telefonen i DFU-mode och återställa den? Då kommer telefonen hamna i 4.3.5 =)
Halvisch är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-16   #3 (permalink)
Administratör
Herre på täppan

Cophes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Cophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerCophe *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
Vilken beta version har du?

Du kan antingen få den aktiverad, eller få den återställd. Har du shsh sparade för någon tidigare version?
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta