![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
iPhone 4 startar inte
Hej!
Har en iPhone 4 som inte vill starta längre, när jag ansluter den till min dator så händer det ingenting mer än att det kommer en apple logga i mitten an skärmen. Den lyser i cirka 15 sekunder sedan försvinner den och kommer tillbaka efter cirka 1-2 minuter. När jag ansluter den till ett vägguttag så ber den mig att ansluta den till iTunes. När jag gör det så händer det absolut ingenting. Har haft detta problemet tidigare och då hjälpte det att bara ansluta den till en stationär Mac dator men när den slutade att starta den andra gången funkade det inte att starta den med en Mac dator. All hjälp jag kan få hjälper. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone 3gs startar inte | Maxad | Allt om iPhone | 1 | 2011-01-02 17:31 |
| min iphone startar inte!!! | iggelito | Allt om iPhone | 2 | 2010-08-14 10:28 |
| Min iPhone 3G startar inte | Aktiehoran | Allt om iPhone | 5 | 2010-07-16 15:25 |
| JB iPhone 3GS startar inte, vad ska jag göra? | qwanah | Allt om iPhone | 4 | 2010-07-03 14:34 |
| HJÄLP! Min iPhone 3G startar inte! | Deep | Allt om iPhone | 7 | 2009-01-04 23:46 |