![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Uppgradera iPhone till 4.3.x utan att förlora alla apps?
hejsan! Har 4.2.x version på min iPhone just nu. Den är jailbrekad och har även installerat massor med apps via **********.
Jag vill uppgradera versionen till 4.3 och undrar hur jag ska göra. Vill inte förlora alla mina apps etc. Har googlat lite och letat, men finner inga vettiga svar. Tacksam för svar! EDIT: vill även veta vad t.ex. unethered, baseband osv. betyder, hajjar ingenting! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Läget är så här att, eftersom du använt dig utav *, så kommer det apparna försvinna o av sätt hur du bär dig åt. Hade du köpt apparna ifrån AppStore, så hade de följ med i uppdateringen och varit kvar efteråt.
Untetherd och tethered är olika begrepp vad gäller jailbreak. Har man en UNtethered jailbreak, kan man starta telefonen utan några som helst tillbehör. Men har du en tethered jailbreak, måste du använda dig av en dator samt jailbreakverktyget för att starta din telefon. Basebandet fungerar som ett operatörsprogram i din telefon. Det är också det som bestämmer vilka sim-kort osv du kan använda dig av. EDIT; Och sen diskuterar vi inte upphovsrätts-skyddat material eller program här på iphoneinfo.
We are young. We are strong. We're not looking for where we belong We're not cool. We are free. And we're running with blood on our knees Senast redigerad av Cophe den 2011-08-24 klockan 17:30. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Alla apps försvann :( | SpArRoW | Allt om iPhone | 1 | 2011-03-31 17:05 |
| Återställa utan att uppgradera iphone 2g | Selllle | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-11-10 17:33 |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 14:06 |
| återställa utan att uppgradera? | Deks | Allt om iPhone | 2 | 2009-03-21 16:00 |
| Kan man Uppdatera till 1.1.4 med Pwnagetool & behålla alla apps? | melodie | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-07 10:51 |