![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Downgrada iphone 3g
Min iphone 3G är nu jailbreakad (tror jag) med redsnow men inte upplåst. Den har innan varit jailbreakad (med vad vet jag inte då jag tagit över den) men den låste sig helt och hängde sig och då var jag tvungen att restora den via itunes. Nu har den alltså iOS 4.1, 4.2.1
Eftersom telefonen innan varit jailbreakad (gjorts i "affär") så tänkte jag att då är chansen väldigt stor att det finns en SHSH så att jag kan downgrada telefonen men jag vet inte hur jag ska gå till väga för att lista ut det. Någon som kan ge några ledande ord? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Är det bättre att ha 4.2.1 än t ex 3.2.1? Vet inte varför men har fått för mig att eftersom telefonen är äldre så kanske det är bättre att den har något den var byggd för, så man slipper lagg men jag är så ny med det här...
Jag får inte riktigt igång simkortet så jag trodde att det kanske inte fungerade. Det står fortfarande "searching.." och det har gått flera timmar. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Äldsta sonen fick ärva min gamla iPhone 3G (med jailbreak och iOS 4.2.1) då jag köpte en iPhone 4.
3G:n rullar på utan problem men självklart blir man snabbt van med den betydligt snabbare 4:an. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|