![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Jag har ett 3 abonnemang och ska vänta ut det och vill använda ett kontant kort så länge... Vet någon om det finns en adapter eller upplåsning av iphone 4?
Butik i uppsala? Mvh//Dostorrr |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Jag är rätt dåligt påläst om dehär Geveykorten. Finns det någon risk med dem? Kan det hända att de inte fungerar?
Måste man "låsa upp" telefonen varje gång man startar den?
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Med Gevey Supreme behöver man bara "låsa upp" via 112 en gång, sedan fungerar det även om man startar om telefonen osv!
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Ok! Tack!
Jag kommer förmodligen att köpa ett geveysim inom kort. Jag misstänker dock att det kommer att komma en upplåsning från iphone-devteam när iphone 5(4s) släpps i Oktober. Men jag tror inte jag pallar vänta i 1 månad.
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Tror det gröna är mer stabilare, det finns tre kort i Ultra serien, grön, gul och guld tror jag.. Det gröna är det nyaste och mest stabila, man behöver bara ringa 112 en gång för upplåsning. ![]()
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Är det inte så att man bara ringer 112 en gång manuellt och sedan gör den allt dedär automatiskt. Den ringer alltså upp 112 varje gång man startar telefonen (efter den varit avstängd såklart)
Läste detta rätt nyligen. Det sista man vill är ju att den ringer upp 112 och stannar där...inte helt lagligt att ringa dem när det ej är någon nöd. Eller är jag helt ute och cyklar?
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Jag behöver också hjälp!
hoppar in här, behöver också hjälp.
har köpt en iphone 4, låst till telia, sprillans ny. jag har tele2 och har även köpt ett gevey kort. nu är det ju så att man ska göra massa inställningar för att få det att funkar men jag kommer inte in på telefonen eftersom att den inte är aktiverad och det går ju inte att göra om man inte har rätt simkort förstår jag?! vad hur gör jag? |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2009
![]() |
Fixar ett kontantkort från Tele2 och gör inställningarna innan du stoppar in ditt Gevey kort tillsammans med ditt Telia simkort.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|