![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2010
![]() |
Återställa 3G med svart skärm?
Såhär har jag gjort efter att ha använt iREB
![]() ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Men när jag klickar på återställning i iTunes så säger den att det inte går att återställa mobilen iallafall och felmeddelande är 1015? Går inte heller att kicka ut mobilen ur DFU mode med Tinyumbrella. (mobilen är en kompis, och i Tinyumbrella saknas shsh filer som har aldrig sparat, så att bara få den till senaste IOS versionen vore okej, men hur? den vägrar ju ur DFU och att använda home + powerknapps återställningarna är hopplöst, displayen förblir alltid svart och lyser inte upp något, och mobilen ger inte ifrån sej något ljud om att den är ansluten via USB? dock så hittar iTunes mobilen som iphone med allt annat är okänt om den? Tips? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| IPhone 3G helt svart och går ej att återställa! | eiphone | Allt om iPhone | 1 | 2011-04-20 22:19 |
| telefonen hamnar i återställningsläge var gång jag försöker återställa? löst | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-04-12 11:59 |
| Svart skärm 3G | aaberg | Allt om iPhone | 9 | 2010-08-26 07:19 |
| 3GS 3.1.3 Fastnat i återställningsläge + Svart skärm | supervalpen | Allt om iPhone | 2 | 2010-05-26 21:46 |
| Hur återställa originaltema utan att återställa hela telefonen? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-16 07:34 |