![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Hur är era 3G med ipad BB?
Efter mycket strul är min 3G back in action, upplåst och JB:ad. Av misstag för att jag är lite för ivrig och lat så låste jag upp med ipad BB och har 4.3.3 OS på telefonen. Den fungerar bra men är väldigt seg och laggig. Jag hardbootar den en gång om dagen för att verkligen rensa ut RAM men till skillnad från en kompis 3G med 05 BB så är min otroligt seg. Min kompis telefon fungerar bra.
Dock byttes skärmen ut för någon månad sen och personen som hade telefonen innan mig skrotade den pga skärmen och att den började bete sig märkligt. Nu vill jag bara undersöka om det är skärmen eller om alla 3G är såhär slöa.. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Det undrar jag också men han som hade telefonen innan är helt inne på att det är skärmen som är problemet. Jag tycker skärmen fungerar felfritt så länge telefonen hänger med. Men tydligen hade problemen som ledde till att han skaffade annan telefon börjat när han bytte skärmen efter att det förra gått sönder.
Men den kan vara himla seg, igår kväll var vi två som kollade Facebook samtidigt på samma ställe båda med 3G, jag fick helt ge upp. Så seg ska den väl inte vara? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [GUIDE] Jailbreaka iPad 2 och iPad 1, 4.3.3 med Jailbreakme | steffeiphone | Jailbreak | 1 | 2011-07-08 03:11 |
| hjälp ang iPad | EmmIphone | Allt om iPad | 2 | 2011-06-29 02:00 |
| Köpa iPad i USA | MrCabelguy | Allt om iPad | 14 | 2011-03-21 18:07 |
| iPad 2! | Cophe | Allt om iPad | 2 | 2011-02-23 02:04 |
| JB iPad 4.2.1, 07.10.00 ? | Tobbe_L | Jailbreak | 2 | 2010-12-06 23:43 |