![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Nedgradera från 4.3.5
Tjena, jag är ny iphoneanvändare och vill gärna jailbreaka. Men eftersom telefonen kom med 4.3.5 så har jag inte sparat några shsh filer för 4.3.3. Är det kört då eller? Jag är inte intresserad av tethered jailbreak.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
tja.. nu har jag nästan gått igenom hela google och provat på så många guider jag kunnat,
Mitt problem är som trådskaparen, jag råkade uppgradera till iOS 4.3.5 utan att spara mina SHSH filer... Jag försöker gå ner till 4.3.3 så den kan bli Untethered Jailbreak. Jag har läst olika åsikter om detta!? Är det ens möjligt att nedgradera för oss som inte har SHSH filer så vi får tillbaka 4.3.3 ?? Min lur är låst till Tre och mitt önskemål är att köra Tele2 kontantkort på den. Skulle vara tacksam om någon vänlig själ orkar hjälpa mig. //Mvh Mia |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Här får du ett 100% korrekt svar: Nej du kan inte nedgradera om du inte har SHSH-fil sparad för 4.3.3. Detta är om du har en iPhone 3GS eller iPhone 4. iPhone 3G går däremot att nedgradera, då de inte är beroende av SHSH-filer vid nedgradering. Om du har iOS 4.3.5 installerat så kan Gevey-upplåsningskort hjälpa dig, om problemet är att du vill använda en annan operatör. Du kan köpa det hos mig via denna länk om det skulle vara aktuellt: Gevey Supreme PRO PLUS | WeShop.se
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-10-18 klockan 17:50. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
tack för ditt svar.
Jag har Iphone 4 ...
tack |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Punkt 1: Helt korrekt uppfattat. Punkt 2: Återigen helt korrekt uppfattat. Punkt 3: Om du köper via länken i tidigare inlägg av mig, så behöver du inte ens jailbreaka för att använda valfri operatör. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Nedgradera från 4.3.1 -> 4.2.1 | antson49 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2011-10-12 00:17 |
| Nedgradera iPhone 3G S | Diggan | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2011-08-03 14:42 |
| Nedgradera Baseband. | 6295gl | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-07-26 15:57 |
| Nedgradera från 2.1(?) till 1.14 | frigo | Allt om iPhone | 2 | 2008-11-16 14:42 |