![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
I behov av hjälp !!
Hej.
Bakgrundshistoria till mitt rop på hjälp: En god väns dotter hittade en Iphone 3G 8GB på bussen, den lämnas till polisens hittegods, efter x antal månader då ingen gjort anspråk på luren fick dom tillbaka den av Polisen och är nu ägare till den. Problemet , den är operatörslåst till någon operatör för den säger No SIM card installed, insert a valid SIM card with no PIN lock to activate Iphone, har testat med Telia och 3. Min gode vän är totalt novis vad gäller sånt här så han bad mig om hjälp. Har kollat runt lite men hittar egentligen inget direkt som lösning. Kan man på nåt sätt låsa upp luren och ta bort operatörslåset ?? Tacksam för svar :-) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Behov av 4.2.1 Telenor carrier filer. | Cophe | Allt om iPhone | 7 | 2011-02-23 12:10 |
| Desperat behov av hjälp! | Albin | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-17 17:32 |
| Jag är i desperat behov av hjälp!!!!! | mackao | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-06-23 22:04 |
| Är i desperat behov av hjälp ang. jailbreak/upplåsning | Nejedesant | Upplåsning och jailbreak | 13 | 2010-06-10 15:28 |
| AKUT BEHOV AV HJÄLP! uppdatering 3.0 | Ajlisen | Allt om iPhone | 18 | 2009-06-23 10:45 |