![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2010
![]() |
Någon som vet vad som händer om man väljer att återställa hela mobilen genom inställningar? försvinner då jailbreak i mobilen och allt annat? eller försvinner alla appar och installerade cydia tweak men att cydia stannar kvar i mobilen?
eller blir det bara kaos om man gör det? Anledningen är att jag har installerat så mycket konstigt skit i min mobil från cydia tweak och fixes och annat så när jag ansluter mobilen till ett tillbehör fm sändare eller dylikt så fungerar de inte för att det inte hittas av varken mobilen eller tillbehöret själv men att det ändå kan laddas av tillbehöret? Eller är jag tvungen att återställa mobilen genom iTunes på datorn och jailbreaka om den? vill vara kvar på version 4.2.1 och jag har SHSH filerna sparade för den versionen, dock vågar jag inte återställa på iTunes för den skiten krånglar ALLTID, med alla sina olika felmeddelanden?!?!? //tacksam för svar ![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Återställa utan att ta bort jailbreak | TresVite | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-12-08 11:47 |
| Återställning/ta bort jailbreak hjälp | Ardus | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-07-19 00:12 |
| Fel vid återställning efter jailbreak | pallert | Allt om iPhone | 11 | 2010-04-23 23:41 |
| Mobilen låst efter återställning? | Celly | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-29 02:48 |
| Ta bort Jailbreak - Återställning | Thian | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-12-04 09:45 |