![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Locationbased reminders
Kan någon bekräfta om jailbreak med redsn0w gör så att platsbaserade påminnelser inte fungerar?
Jag har en 3gs, ios5 med redsn0w 0.9.9b4 Allt annat verkar fungera för mig tror jag...
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Öhm, det är bara 4 och 4S som har den funktionen med iOS5.
Så som jag förstått det så får inte 3GS den funktionen, varför vet jag inte..
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Hej,
Jag har en fråga som också gäller den platsbaserade påminnelse-funktionen som (skall) finnas i appen Påminnelser. Min telefon (i4)är inte jailbreakad men då jag inte hittar någon annan tråd i ämnet så frågar jag här.... ![]() Jag testar och testar men den funkar inte, jag ska påminnas när jag lämnar en adress och den känner av adressen så gps:en funkar, den är i läge på i menyn platstjänster och den har notifikationer aktiverade i inställningarna, men det händer ingenting! ![]() Vad gör jag för fel eller vad är fel?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|