![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Hjälp att återställa!
Hej.
Har jailbreakat min telefon med redsn0w & vill nu få bort det genom att återställa. Men det går inte? telefonen funkar ju som den ska men vill uppdatera den till 5.0... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Nu vill den bara att jag ska ansluta till itunes, fast jag har gjort deet... får snart panik, förstår inget alls..
När jag försöker återställa den får jag bara upp en ruta "iphone enheten "iphone" kunde inte återställas. ett okänt fel uppstod (1604)" Senast redigerad av hellokitty den 2011-10-23 klockan 21:46. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Vad händer om du sätter telefonen i DFU-läge och försöker återställa: Sätt Din iPhone Eller iPod Touch I DFU-läge - iPhoneGuider | iPhoneGuider
Eller att använda iReb som du hittar här: Hotfile.com: One click file hosting: iREB-r4.zip Det borde hjälpa 1604 felet. Mvh
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-10-23 klockan 22:10. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| telefonen hamnar i återställningsläge var gång jag försöker återställa? löst | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-04-12 11:59 |
| Hur återställa originaltema utan att återställa hela telefonen? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-16 07:34 |