![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Untethered Jailbreak till ios 5?
Tjena som jag skrev tidigare så har min jb iphone 4 börjat muppa sig o nu när jag skulle återställa den med samma ios som ja hade innan så gick de inte så ja tog uppdatera o då skulle ja kunna uppdatera till ios 4.3.5 men fick fortfarande felmeddelanden och de fastna i återställnings läget :S Så nu står det att jag kan uppdatera till ios 5
![]() Finns det någon untethered jailbreak till ios 5? ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Enbart untethered för 3GS som har en gammal bootrom.
iPhone 4 blir det tethered. Och i förebyggande syfte säger jag att ingen vet när det kommer untethered till resterande enheter, förutom att det arbetas på det. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
På bilderna står det att det är i0n1c bakom det, men det är inte sant. Isf hade i0n1c skrivit ut det på hans twitter sida, samt att alla de större siter hade skrivit om det. i0n1c's twitter: Stefan Esser (@i0n1c) on Twitter |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Untethered Jailbreak ios 4.2.1 | asnl4life | Upplåsning och jailbreak | 22 | 2011-02-02 20:47 |
| Untethered jailbreak för iOS 4.2.1 kommer innan jul! | Mothergoose | Upplåsning och jailbreak | 25 | 2010-12-26 05:31 |
| [GUIDE] Spirit Jailbreak 3.1.3 Untethered iPhone 3Gs, iPod 3G | Zaamaya | Upplåsning och jailbreak | 123 | 2010-10-03 19:50 |
| Untethered Jailbreak for 3gs and ipt3 from Geohot!! | Vasastan | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2010-03-26 16:21 |