![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
3gs som fastnat i återhämtningsläge efter nergradering
Skulle nergradera från ios 5 till 4.3.3 .
gjorde enligt en tutorial. I guiden stod det att man troligtvist kommer stöta på error 1015, och så blev det också, man skulle köra Tinyumbrella eller FixRecovery. Jag använde FixRecovery eftersom umbrella inte fungerade. gjorde allt enligt guiden, men den återgår till återställningsläget. (kabel med Itunes logga) Vad ska jag göra. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Hur du aktiverar en telefon är att ha ett simkort i telefonen och koppla in mot iTunes. Är telefonen olåst fungerar vilket simkort som helst. Är telefonen låst till någon operatör så måste du antingen ha ett simkort från den operatör som telefonen är låst till eller jailbreaka för att hacktivera telefonen. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Har haft SIM kortet i hela tiden, så den måste nog va aktiverad |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag testade attåterställa, då fick jag kod 3194:
följde denna guide 3194 betyder att den inte har tillåtelse/ej går att installera på enheten. Detta sker oftast då man har den raden som du la till i hosts-filen. 1. Ta bort det ur hosts-filen. 2. Stäng ner iTunes 3. Kör en flushdns eller starta om datorn. 4. Öppna iTunes igen och försök så går det troligtvis bättre. Och nu fungerar den |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3gs fast i återhämtningsläge | Muffin | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-09-13 23:03 |
| Iphone i återhämtningsläge | Jesper G | Allt om iPhone | 1 | 2010-12-08 11:50 |
| iphone 4 fastnat på apple loggan efter jb och omstart | calle81 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-08-13 12:16 |
| återhämtningsläge efter jailbreak! | Vanillaface | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-01-28 21:53 |
| Iphone fast i återhämtningsläge | liljevitt | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-03 21:15 |