![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Iphone Problem
Har nu gjort allt som står i min lag att få igång min 3gs.
uppdaterade den igår till Ios 5.0.1 via custom ispw från sn0wbreeze Men när allt är klart så får jag inte upp själva operatörs ikonen. Och det står ingen service. Installerade ultrasnow för är beroende av upplåsning.. Snälla hjälp en man i nöd ![]() Iphone 3gs nya br 06.15.00 5.0.1 FW |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2011
![]() |
Citat:
finns det ingen jailbreak för 5.01 3GS ? för mig att jag såg någon text på redompie sida om det.. vi är nu flera som har samma dilemma,, med exakt samma config lur.. skulle vara oerhörd tacksam kära Muffin om du kan hjälpa oss ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Man lär jailbreaka telefonen för att kunna installera ultrasn0w. Jailbreak = Köra osignerad kod (alla apps/tweaks etc som ej kommer från AppStore). Unlock = Upplåsning av operatörslåset. Ja det går att jailbreaka 5.0.1. Men osäker på om Ultrasn0w (upplåsning) är kompatibel med iOS 5.0.1 som sagt. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem vid uppdateringa av iPhone. +Problem med iTunes | utalker | Allt om iPhone | 16 | 2008-09-15 20:23 |