![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
![]() |
Hej, hihi. Det är såhär att jag har en iPhone 4, som jag köpte för ca. 2 månader sen, men min PIN-kod funkar inte längre...
När jag startar iPhonen så ska man ju skriva in PIN-koden men det står att den är fel.. Koden funkade första månaden, men en dag så gick det inte att låsa upp med den! (så nu skriver jag in fel PIN-kod 3 gånger och låser upp med PUK-koden istället) Jag vet att jag skriver rätt PIN-kod, men ändå funkar den inte... någon som vet vad det kan bero på och vad man kan göra? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
Har inte en susning om varför PIN koden har ändrat sig, säkert något sedvanligt iphone UFO beteende
. Men du kan gå in under Inställningar/Telefon/SIM-PIN och ändra koden eller stänga av den. Förhoppningsvis är telefonen listig och låter dig använda PUK koden när du ändrar PIN ... fast vet inte riktigt... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hörlursuttaget funkar inte | Karlkyl | Allt om iPhone | 1 | 2011-02-20 14:50 |
| funkar inte | swag | Apps | 2 | 2010-12-29 23:52 |
| iOS 4.2 USB funkar inte? | firstzealot | Allt om iPhone | 3 | 2010-11-23 19:39 |
| Vad funkar och inte på 3g, 3gs, 4g | MarieLoise | Allt om iPhone | 1 | 2010-08-17 12:58 |
| Vad funkar och vad funkar inte med 3.0? | Smukke | Allt om iPhone | 3 | 2009-06-24 09:20 |