![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
iPhone från USA, i stort behov av hjälp snabbt!
Jag har en iPhone 4 ifrån USA som jag hade planerat att använda här i Tyskland. Det stora problemet är; det finns ingen "port" för SIM-kort!? Hur är detta möjligt!?
Oändligt tacksam för snabba svar & all hjälp! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har googlat lite, och det verkar som du har köpt en cdma telefon?
http://techgoggles.in/wp-content/upl...iteiPhone4.jpg Rätta mig gärna om jag har fel.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Om telefonen är upplåst får du leta på en CDMA operatör i tyskland om det nu skulle finnas sådan, vilket jag har svårt att tro. Annars har du en dyr iPod Touch i handen. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Stort behov av hjälp, ser inga nya installerade program. | SoloNo1 | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2011-03-27 20:25 |
| Iphone 4.2.1 STORT PROBLEM! | najs | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2011-02-05 10:06 |
| Stort intresse för iPhone 4 | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-06-16 22:50 |
| Adressbok iphone--> outlook (snabbt svar önskas) | r_o_n | Allt om iPhone | 1 | 2009-12-01 16:17 |
| Stort test: Att betta på sport via en iPhone 3GS | bettingbloggen | Allt om iPhone | 1 | 2009-10-11 10:23 |