![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Bannad? från itunes
Jag har en Ipone 3GS som är jailbreakad och jag har inte anslutit den till datorn och itunes på säkert över 1 år. När jag försker ladda ner någon gratis app i app store så får jag fram ett meddelande som säger ungefär: "Du är avstängd på grund av säkerhetsskäl". Betyder detta att jag är bannad? Går det att lösa? jag vågar ej sätta in den i datorn nu och återställa luren. Hur ska jag göra?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Med tanke på hur många som jbar sin lur borde det isf finns miljontals poster om liknande problem på nätet. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Kontot kan ha blivit hackat kanske eller liknande?
Har du nått kreditkort kopplat till det konto? Om ja, har du märkt av nå dragningar från iTunes under den tid du ej använt det etc? Som sagt, skapa nytt konto eller ta kontakt med apple support för att lösa problematiken runt ditt nuvarande konto. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iTunes 10,5 Beta 6.1 kommer med iTunes Match | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2011-08-30 13:11 |
| [S] iTunes presentkort till USA iTunes | spoonerstreet | Köp & Sälj | 1 | 2011-07-15 11:31 |
| Alla inköp i iTunes store, syns de i iTunes? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2010-08-03 13:06 |
| Säljer Itunes Gift cards för at thandla på amerikansk Itunes | mickys | Köp & Sälj | 8 | 2010-04-24 10:48 |
| Programvara(för Vista) som "lurar" Itunes att tro att mp3filen är köpt på itunes ? | I(have a)Phone | Allt om iPhone | 5 | 2009-04-29 22:54 |