![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Jailbreak iPhone 3gs med 4.3.5
Tjena
Har en iphone 3gs som inte verkar vilja bli jailbreakad. Jag har jailbreakat den o sen när man bootar den med redsn0w så kan man inte trycka på cydia :S ikonen är helt vit. Vad ska jag göra? för ska även låsa upp den ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Jag får också det problemet, men efter en reboot med tethered gör att allt funkar sen för min del iaf. Om det går att låsa upp med iOS5, hur menar du? Beror på vad du har för baseband. Om du har ett baseband i dagsläget som är kompatibelt med Ultrasn0w, så kan du använda exempelvis Sn0wbreeze för att bevara ditt baseband för att låsa upp efter att du jailbreakat. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Du får rikta Redsn0w till 4.3.4 istället för 4.3.5 så ska det funka
Guide hur du gör: Jailbreak 4.3.5 iOS iPhone 4, 3GS, iPad, iPod touch With Redsn0w [Tutorial] | Redmond Pie |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Låter som att jailbreaken har knasat under installation, tyvärr. Vilket är tråkigt för då har du ej hunnit spara SHSH för 4.3.5.
Men en annan fråga. Varför vill du inte ha iOS 5? Finns tethered jailbreak där med, så ingen skillnad liksom.
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Om svaret är ja, så spelar det ingen roll i dagsläget. Det är dock delade meningar om hur bra ultrasn0w fungerar på iOS 5.0.1. Till iOS 5.0 fungerar ultrasn0w väldigt bra, när det handlar om upplåsning av operatörslåset. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| jailbreak iphone 4s | adriann | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2011-12-10 17:42 |
| Jailbreak iPhone 4 ios 5.0.1 | tjonsson | Upplåsning och jailbreak | 13 | 2011-12-09 21:02 |
| jailbreak på iphone 3G | ralle1424 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-02-06 19:50 |
| jailbreak av en iphone 4 | ralle1424 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2011-01-25 17:58 |
| iPhone 3GS Jailbreak | Tokkan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-09-26 20:44 |