![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Sökte på nätet efter företag som låser upp iphone 4 och hittade dessa någon som provat eller vet något om detta företaget
iPhone 4 Permanent/Fabriks-upplåsning | WeShop.se tack på förhand ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Det är jag som är bakom den sidan. Om du känner dig något osäker så kan jag säkerligen samla ihop lite ref. från denna sida där jag varit säljare i olika ärenden från upplåsningskort till att sälja iPhone's. Vilken operatör är det du vill låsa upp från? Mvh, Andreas
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-12-17 klockan 11:02. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Ok syftade på din upplåsning av IPhone 4 och den permanenta operatörs låsningen. Jag har idag TRE som operatör men är längre tid utomlands och vill kunna använda mitt utländska sim i samma tele !
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Leveranstiden är 1-3 dagar för operatören 3, om den är låst till operatören 3 i Sverige. Dessa 1-3 dagar är alltså vardagar, inkl. ej Lördag/Söndag. Om du gör en beställning nu exempelvis så kommer den vara upplåst till Tisdag, senast Onsdag i kommande vecka. Den är då helt upplåst och kommer även vara det i all framtid. Efter att du fått en bekräftelse från WeShop.se att din telefon är upplåst så kommer du sedan att kunna använda valfri operatör oavsett om det är svensk eller utländsk operatör. Har du fler frågor, skriv även dessa så svarar jag mer än gärna på dina frågor du har kring upplåsningen. Mvh, Andreas - WeShop.se |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Bara skriva i denna tråd om du råkar komma på fler frågor i efterhand, eller skicka ett PM till mig här. Ha en fortsatt fin helg! Mvh, Andreas - WeShop.se |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
frimobil.nu är mycke billigare funkar på samma sätt-
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Har låst upp två telefoner. Senast en fyra i förra veckan tog tre dagar.
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Jag kan starkt rekommendera weshop.se, då jag anlitade dem för hjälp med att låsa upp min iPhone 4 som var låst till O2 i England.
De lyckades med det jag inte trodde gick , dessutom visade sig min telefon vara extra svår att "komma åt" vilket gjorde att jag nästan gav upp hoppet.Efter någon vecka så testade jag att synka med iTunes och till min stora glädje så blev det inte stopp utan jag kom in och kunde aktivera den. Min lokala operatör syntes så fort jag satte i SIM-kortet och den funkar nu med alla operatörer och går att uppdatera och så precis som vanligt. Jag är mycket nöjd! ![]()
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Tack för dom fina orden!
I just ditt fall vart det lite bråkigt i upplåsningsfronten då den var IMEI-spärrad i UK, så fick ta en omväg och ta bort IMEI-spärren så det gick att använda telefonen och sedan göra en upplåsning på den .Hoppas du får mycket användning av din nu upplåsta iPhone .Mvh, Andreas - WeShop.se |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Låst Iphone, någon som provat? | Grunthos | Upplåsning och jailbreak | 81 | 2011-04-29 08:27 |
| Tele2 - Tv i mobilen - Någon som provat? | Oh Qrap | Operatörer & abonnemang | 1 | 2010-06-24 19:58 |
| Någon provat detta? | DrDistorzion | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-03-12 23:37 |
| iNavX någon som provat? | Bl00m | Allt om iPhone | 0 | 2009-01-28 21:08 |
| Ny Flash plugin, någon som provat? | fjompa666 | Allt om iPhone | 17 | 2008-12-28 11:38 |